اولین قدم به روشنی مشخص کردن اهدافی است که می خواهید به آنها برسید. خاص شوید. آیا می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید؟ آیا شما در مورد قفل شدن در سربازها همه هستید؟ آیا می خواهید یک شبکه قوی از تأثیرگذار ایجاد کنید که به شما در کشف کمک کند؟ چگونه در مورد فشار نامزدی درگیر شوید رسانه های اجتماعی ؟
به یاد داشته باشید: حتی اگر کانال مورد نظر شما هم اکنون همه عصبانیت است ، ممکن است با مارک شما مناسب نباشد. همیشه تصمیماتی آگاهانه اتخاذ کنید که به طور مستقیم با شرکت شما در ارتباط باشد. در غیر اینصورت ، پیام شما به مخاطبان مورد نظر خود تحویل داده نخواهد شد و شما وقت ، تلاش و پول را هدر خواهید داد.
Leave a Comment